امرو یه دخترو بم زنگ زد

امرو یه دخترو بم زنگ زد گفتم الو…
گفت سلام
بعد قطع کرد و اس داد : به قرآن اشتباه گرفتم
گفتم اشکالی نداره پیش میاد
اس داده : خواهش میکنم مزاحم نشو دیگه لدفن من دوست پسر دارم
۵دقیقه بعد اس داد : بیا همینجا تمومش کنیم شمارمو پاک کن
۷دقیقه بعد : پاک کردی؟
۹دقیقه بعد :الوووووووووو
۱۱دقیقه بعد : کجا رفتی تو؟
۱۳دقیقه بعد : بخدا شمارتو میدم دوس پسرم حالتو بگیره
۱۵دقیقه بعد : تورو خدا اذیتم نکن 
۱۷دقیقه بعد : داداشم لاته ها میدم بکشت
۱۹دقیقه بعد : ببین اذیتم نکن دیگه باشه؟
قیافه من::(

 



نظرات شما عزیزان:

Pegah
ساعت15:09---8 خرداد 1393


عسل
ساعت16:51---12 ارديبهشت 1393
عجبببببببب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:41 | نویسنده : alireza |
  • تک درخت تعاون
  • سرودار